• Duh Events Competitions
    Competition Platform
  • Powered By
    LANERGY

Competitie Informatie



Best 2 of each group will go into brackets.

Groups BO1 matches.

Server 1&2: 128 Tick
Server 2&3: 64 Tick

connect 172.16.0.21:27015; password war1
connect 172.16.0.22:27015; password war2
connect 172.16.0.23:27015; password war3
connect 172.16.0.24:27015; password war4

Competitie Informatie



Best 2 of each group will go into brackets.

Groups BO1 matches.

Server 1&2: 128 Tick
Server 2&3: 64 Tick

connect 172.16.0.21:27015; password war1
connect 172.16.0.22:27015; password war2
connect 172.16.0.23:27015; password war3
connect 172.16.0.24:27015; password war4

Rules

Op alle competities zijn onze Algemene Regels van toepassing.

1 IRC-Info

Het merendeel van de communicatie tussen admins en spelers zal verlopen via IRC. Het is daarom van groots belang dat spelers gedurende hun deelname aan de competitie verbonden zijn met #CSGO op de IRC server van het evenement.

2 Format

5v5

3 Maps
* de_dust2
* de_inferno
* de_nuke
* de_mirage
* de_cache
* de_overpass
* de_cobblestone

3.1 Map keuze

Als beide teams het niet eens zijn over de te spelen Maps, wordt de volgende procedure gehanteerd. Maps worden gespeeld in de volgorde waarin ze gekozen zijn. Een ban sluit een map uit voor die match en een pick betekent dat die match gespeeld wordt.

Procedure (BO1):
Knife round
Verliezer verbant 1 map uit de map pool.
Winnaar verbant 1 map uit de map pool.
Winnaar verbant 1 map uit de map pool.
Verliezer verbant 1 map uit de map pool.
Verliezer verbant 1 map uit de map pool.
Winnaar verbant 1 map uit de map pool.
Map die overblijft wordt gespeeld.

Procedure (BO3):
Knife round
Winnaar verbant 1 map uit de map pool.
Verliezer verbant 1 map uit de map pool.
Verliezer verbant 1 map uit de map pool.
Winnaar verbant 1 map uit de map pool.
Verliezer kiest 1 map uit de map pool.
Winnaar kiest 1 map uit de map pool.
De map die overblijft wordt dan gespeeld als decider als het 1-1 is.

4 Spel/server instellingen

* MR15
Dit houdt in dat je elke side 15 rondes speelt. Het team dat als eerste bij de 16 rondes is, wint de match.

4.1 In-Game Overlays

Alle in-game overlays die uit de game zelf komen zijn toegestaan behalve:

* net_graph 3
* cl_showpos 1
* cl_showfps 1

4.2 Server/client settings

We gebruiken de ESL server config, hoogtepunt:

Twee flashes en maximaal twee andere granaten.

Verboden zijn:

weapon_recoil_model 0
mat_hdr_level 0/1/2

Verplicht te gebruiken:

weapon_debug_spread_show 0

4.3 Bugs and forbidden actions

Het gebruik van bugs is niet toegestaan. Boosten door muren, plafond en grond, skywalking, map swimming, floating en sharking zijn allemaal verboden.

Ook scripts, behalve buy, toggle, jump en demo scripts, zijn niet toegestaan.

----------------------------------------------------

Our General Rules apply to all of our competitions.

1 IRC-Info

Most of the communication between admins and players will go through IRC. It is very important that the contestants have to be connected to #CSGO at the IRC server of this event.

2 Format

5v5

3 Maps

* de_dust2
* de_inferno
* de_nuke
* de_mirage
* de_cache
* de_overpass
* de_cobblestone

3.1 Map keuze

If both teams couldn't determine what map must be played, then the following method will be used. Maps are played in the order they were chosen in. A ban means that the map won't be played, while a pick means that it's one of the chosen maps.

Procedure (BO1):
Knife round
Winner banishes 1 map from the map pool.
Loser banishes 1 map from the map pool.
Winner banishes 1 map from the map pool.
Loser banishes 1 map from the map pool.
The map that remains will be played.

Procedure (BO3):
Knife round
Winner banishes 1 map from the map pool.
Loser banishes 1 map from the map pool.
Winner chooses 1 map from the map pool.
Loser chooses 1 map from the map pool.
The map that remains will be played as the decider map when the score is a draw.

4 Game and Server settings

* MR15
This means that you'll play 15 rounds on each side. The team that reaches 16 wins first, wins the match.

4.1 In-Game Overlays

All in-game overlays from the game are allowed, except:

* net_graph 0
* net_graph 1
* cl_showpos 1
* cl_showfps 1

4.2 Server/client settings

We're using the ESL server config:

Two flashes and a maximum of two other grenades are allowed.

Forbidden:

weapon_recoil_model 0
mat_hdr_level 0/1/2

Always use:
weapon_debug_spread_show 0

4.3 Bugs and forbidden actions

Using bugs isn't allowed. Boosting through walls, ceiling and ground, skywalking, map swimming, floating and sharking are all forbidden.

Scripts, except buy, toggle, jump and demo scripts, aren't allowed either.

Ingeschreven teams: 9

Team Inschrijfnummer Bevestigd 9/9 (100%)
9 millie klanki kiklonkie 0 Aanwezigheid bevestigd
Cloude NL 0 Aanwezigheid bevestigd
cs:nogo 0 Aanwezigheid bevestigd
DOOM 0 Aanwezigheid bevestigd
flag galleRU 0 Aanwezigheid bevestigd
HardePornoOpMnCompu_CSGO 0 Aanwezigheid bevestigd
Huck Fermen 0 Aanwezigheid bevestigd
Senior Citizens 0 Aanwezigheid bevestigd
Sneaky Beaky Like 0 Aanwezigheid bevestigd

Reacties (8)

  • jckslu
    I'm still looking for a team to join. If there is a free spot can you replay back to me ? :D
  • Strategic
    If you are still looking for a team and you are dutch add me on steam: Not so Strategic
  • finniespin
    GG boys, 9mm smfc pre-made
  • tothetop
    RIP :(
  • Ghlyp
    @strategic Yes me i added u.
  • Ghlyp
    Ik zoek nog naar een Csgo team :)
  • PieterdePro
    Als iemand nog teamopvulling zoekt houd ik mee aanbevolen :-)
  • HITMAN
    Guys, I am still looking for a team. any places left??
Je moet om te kunnen reageren.